Auto paslaugos

Automobilių defektavimas

Grįžti atgal

Nustačius vairuotoją, kaip auto įvykio nukentėjusiąją pusę ir sutvarkius visus su draudimo bendrove dokumentus, vairuotojas gali kreiptis į Autocentrą "Igtisa" dėl žalos įvertinimo ir nustatymo. Automobilio defektacijos procedūra seka po pirminės išorinės automobilio apgadinimų apžiūros. Ši paslauga yra nemokama.

Pilnas automobilio apgadinimų žalos nustatymas, ardymas ir defektavimas yra taip pat nemokamas tik tokiu atveju jei automobilio savininkas nusprendžia remontuoti automobilį Autocentre "Igtisa". Po pilnos apgadinto autoobilio apžiūros klientui yra pateikiama remonto darbų sąmata ir reikiamų keisti auto dalių sąrašas. Automobilio remonto darbus apmoka auto įvykio kaltininko draudimo bendrovė.

Draudiminio auto įvykio procedūros eiga

1. Pirminė apgadinto automobilio apžiūra (Nemokama).
2. Vairuotojas nusprendžia automobilį remontuoti Autocentre "Igtisa". Draudiminių žalų skyriaus vadybininkas toliau atlieka šiuos veiksmus:

Visas toliau išvardintas paslaugas apmoka draudimo bendrovė:
3. Apgadinto automobilio pažeidimų nufotografavimas.
4. Pagalba klientui užpildyti pranešimą apie įvykį.
5. Žalų apmokėjimo iš draudimo bendrovės sąlygų konsultacija (PVM mokesčiai, frančižė, automobilio ar jo dalių nusidevėjimas, likutinė vertė).
6. Reikalingų dokumentų paruošimas ir išsiuntimas draudimo bendrovei.
7. Reikalingų kėbulo bei kitų apgadintų dalių ir jų keitimo darbų nustatymas ir sąmatos įvertinimas pagal Autadex metodiką.
7. Automobilio remonto eigos ir datos suderinimas.
8. Pakaitinio automobilio suteikimas (jei tai numato automobilio draudimo sutartis).

Turite klausimų? Klauskite.

Draudiminių įvykių administravimas
Klientų aptarnavimo vadybininkas

Kontaktinis tel: (8 - 685) 60 170
El. paštas: info@igtisa.lt
Konsultacija su vadybininku gyvai

Autocentras "Igtisa"
Adresas: Išradėjų g. 16, Šiauliai, Lietuva

Pirmadieniais - Penktadieniais: 8.30 - 17.30 val.
Šeštadieniais: 9.00 - 14.00 val.
Sekmadieniais: nedirbame

Grįžti atgal