Auto paslaugos

Draudiminių įvykių administravimas

Grįžti atgal

Autocentro "Igtisa" draudiminių auto įvykių administravimo skyrius bendradarbiauja su visomis draudimo bendrovėmis, veikiančiomis Lietuvoje. Mūsų draudiminių žalų administravimo skyriaus vadybininkai nemokamai konsultuoja vairuotojus, patekusius į auto įvykį, padeda suruošti reikalingus dokumentus žalos suderinimui su draudimo bendrove, atsako į visus iškilusius klausimus ir pasiūlo optimalų bei patogiausią sprendimą įvertinant automobilių žalą, remonto darbų apimtis, sąmatą ir datą. Teikiame automobilių po auto įvykių defektacijos paslaugas ir konsultacijas.

Daugiau nei 10 metų Autocentras "Igtisa" teikia draudiminių auto įvykių žalų administravimo paslaugas. Iš patirties galime teigti, kad daugelis vairuotojų nepasinaudodami žalų administravimo vadybininkų paslaugomis dėl žinių stokos patiria iki 35% mažesnes žalos išmokas.

"Igtisa" vadybininkai turi sukaupę daugiau nei 10 metų patirtį ir kompetenciją sprendžiant įvairius klausimus su draudimo bendrovėmis, suteikiame pilną informaciją kaip paruošti dokumentus, o jei klientas pageidauja suruošiame reikalaujamus dokumentus draudimo bendrovei pristatyti. "Igtisa" draudiminių įvykių žalų administravimo skyrius yra sėkmingai užregistravęs ir įvykdęs daugiau nei 5000 atvejų. Draudiminių auto įvykių žalų administravimo paslaugas teikiame nuo 2005 metų.

Draudiminių įvykių administravimo paslaugos
  • Žalos nustatymas ir išmokų gavimo konsultavimas;
  • Automobilio paviršinių ir vidinių pažeidimų nustatymas (nebūtina vykti į draudimo bendrovę);
  • Teisingas žalos užregistravimas, automobilio fotografavimas, dokumentavimas;
  • Papildomų nemokamų paslaugų suteikimas kaip pakaitinio automobilio suteikimas (pagal Civilinį draudimą pakaitinio automobilio panaudą apmokės draudimo bendrovė; jeigu automobilio remontas yra vykdomas pagal KASKO draudimą ir yra numatyta sąlyga, kad priklauso pakaitinis automobilis);
  • Informacijos suteikimas dėl išmokų išsireikalavimo jei po įvykio atsirado uždarbio praradimas, automobilio prekinės vertės netekimas ir pan.;
  • Automobilio parkavimas ir saugojimas 24/7 uždaroje "Igtisa" teritorijoje esančioje aikštelėje;
  • Automobilio defektacija, remonto darbų ir sąmatos sudarymas;
  • Papildomas apgadinimų įvertinimas, kurie nebuvo matomi neišrinkus automobilio;
  • Reikalingų automobilio remontui dalių užsakymas;
  • Pilnas ir kokybiškas apgadinto automobilio remontas: kėbulo lyginimas, geometrijos atstatymas, dažų parinkimas ir dažymas, važiuoklės remontas, diagnostika, ratų suvedimas, diagnostikos patikra.
  • Atliktiems darbams suteikiame garantijas.

Draudiminių auto įvykių administravimo eiga

Nustačius vairuotoją, kaip auto įvykio nukentėjusią pusę ir sutvarkius visus su draudimo bendrove reikalingus dokumentus, vairuotojas gali kreiptis į Auto centrą "Igtisa" dėl žalos įvertinimo ir darbų apimties ir sąmatos nustatymo.

1. Pirminė apgadinto automobilio apžiūra (Nemokama).
2. Jei automobilio savininkas nusprendžia automobilį remontuoti Autocentre "Igtisa". Draudiminių žalų skyriaus vadybininkas toliau atlieka šiuos veiksmus:

Visas toliau išvardintas paslaugas apmoka eismo įvykio kaltininko draudimo bendrovė

3. Apgadinto automobilio pažeidimų nufotografavimas;
4. Pagalba klientui užpildyti pranešimą apie auto įvykį;
5. Žalų apmokėjimo iš draudimo bendrovės sąlygų konsultacija (PVM mokesčiai, frančižė, nusidevėjimas, likutinė vertė);
6. Reikalingų dokumentų paruošimas ir išsiuntimas draudimo bendrovei;
7. Reikalingų kėbulo bei kitų apgadintų dalių ir jų keitimo darbų nustatymas ir sąmatos įvertinimas pagal Autadex metodiką;
7. Automobilio remonto eigos ir datos suderinimas;
8. Pakaitinio automobilio suteikimas (jei tai numato automobilio draudimo sutartis).

Svarbi informacija: Žemiau pateikiame draudimo bendrovių bendrą automobilių dalių nusidevėjimo taikymą ir procentines išmokas Lietuvoje. Lentelėje pateikiami duomenys yra orientaciniai ir informacinio pobūdžio. Atsižvelgiant į kiekvienos draudimo bendrovės politiką nusidevėjimo procentinės išraiškos gali skirtis.

Eploatavimo
laikas
metais

Susidėvėjimo laipsnis lengviesiems automobiliams

Gyvenamiesiems automobiliams ir jų priekaboms, motociklams

Variklio darbinis tūris, cm3

iki 1000 cm3

nuo 1000 iki 2000 cm3

virš 2000 cm3

iki 1 metų

0%

0%

0%

0%

1 metai

4%

0%

0%

0%

2 metai

9%

5%

0%

0%

3 metai

14%

9%

6%

0%

4 metai

20%

13%

10%

5%

5 metai

27%

19%

14%

10%

6 metai

33%

24%

19%

15%

7 metai

40%

30%

25%

20%

8 metai

47%

37%

31%

25%

9 metai

53%

43%

37%

30%

10 metų

59%

49%

43%

35%

11 metų

65%

55%

50%

40%

12 metų

70%

61%

56%

45%

13 metų

70%

67%

62%

50%

14 metų

70%

70%

67%

50%

15 metų

70%

70%

70%

50%

>15 metų

70%

70%

70%

50%

* - transporto priemonės tipas nustatomas iš valstybinės transporto priemonės registracijos (jei ji dar neįregistruota – iš jos įsigijimo) dokumento.

Mokamos draudiminių įvykių administravimo paslaugos

1. Franšizė išskaitos dydis. Draudžiant automobilį KASKO draudimu, pats automobilio savininkas pasirenka žalos dalį, kurios nedengia draudimo bendrovė. Draudimo bendrovė padengia tik žalą, kuri viršija draudimo sutartyje numatytą išskaitą.
2. Nusidėvėjimas. Privalomas apmokėjimas tuo atveju jeigu automobilis yra senesnių metų arba remontuojant pagal KASKO draudimą nurodyta, kad bus išskaičiuojamas nusidėvėjimas
3. Papildomos paslaugos. Visos paslaugos, nesusijusios su automobilio draudiminiu įvykiu ar žalos administravimu.
4. Automobilio būklės arba jo dalies pagerinimas. Jeigu automobilis ar jo dalis buvo apgadinta iki auto įvykio ir draudimo bendrovė yra išskaičiusi dalį sumos už būklės pagerinimą. 

Automobilių kėbulo dalys remontui

Draudiminių įvykių administravimo atvejais, kėbulo dalių užsakymas dėl jų nusidevėjimo faktoriaus turi būti apgalvotas ir finansiškai naudingai paskaičiuotas kliento naudai, atsižvelgiant į kiekvieną individualų atvejį. Kad išlaidos automobilio kėbulo remontui būtų maksimaliai naudingos klientui, Autocentras "Igtisa" siūlo plačias kėbulo detalių pasirinkimo galimybes.

1. Automobiliams iki 3 metų draudimo bendrovės Lietuvoje padengia pilną 100% kėbulo detalės kainos

Automobiliams iki 3 metų senumo kėbulo dalys užsakomos originalios arba tiesiogiai iš gamintojų, kurie oficialiai tiekia gaminamas dalis autorizuotiems centrams ir atstovybėms. Naujos pakaitinės originalios detalės skirtumo priemoka klientui yra lygi 0 Eur.

2. Automobiliams senesniems nei 3 metai, draudimo bendrovės skaičiuoja dalių nusidėvėjimą

Jei vietoj senos užsakoma nauja kėbulo detalė įprastai automobilio savininkas turi padengti dalį kėbulo detalės kainos dėl jos nusidevėjimo faktoriaus arba kitaip dar dėl automobilio būklės pagerinimo.
Pavyzdžiui, jei automobilis yra 4-5 metų senumo, automobilio savininko priemoka užsakant naują originalią kėbulo dalį gali siekti 5-15% kėbulo detalės kainos.

3. Automobiliams senesniems nei 15 metų, savininko priemoka gali siekti iki 70% naujos kėbulo detalės kainos

Tam kad išlaidos būtų minimalios, o automobilis būtų techniškai ir vizualiai tvarkingas vertėtų pagalvoti apie alternatyvius variantus.
Pavyzdžiui, kliento automobilio originalus naujas kapotas kainuoja 400 Eur, vairuotojui skiriama draudimo bendrovės išmoka siekia 120 Eur. Visą likusį 280 Eur kainų skirtumą privalo padengti automobilio savininkas. Tokiais atvejais nėra tikslinga užsakinėti naujas dalis ir vairuotojui primokėti skirtumą, kai už draudimo bendrovės išmokamą sumą, šiuo atveju 120 Eur, galima nupirkti naudotą kėbulo detalę.

4. Naudotų kėbulo dalių užsakymas, kai klientas atsisako arba negali sumokėti draudimo įvertintą detalės nusidevėjimo kainos skirtumą

Be išimties automobilių savininkai nori, kad automobilis būtų nepriekaištingai techniškai ir vizualiai tvarkingas. Tokiais atvejais, kai draudimo bendrovės nustatyta išmoka yra itin maža Autocentras "Igtisa" gali pasiūlyti platų populiariausių automobilių markių Lietuvoje alternatyvių naudotų kėbulo detalių pasirinkimą, jas paruošti ir nudažyti ir jei klientas pageidauja, sumontuoti ją ant automobilio.

Turite klausimų? Klauskite.

Draudiminių įvykių administravimas
Klientų aptarnavimo vadybininkas

Kontaktinis tel: (8 - 685) 60 170
El. paštas: info@igtisa.lt
Konsultacija su vadybininku gyvai

Autocentras "Igtisa"
Adresas: Išradėjų g. 16, Šiauliai, Lietuva

Pirmadieniais - Penktadieniais: 8.30 - 17.30 val.
Šeštadieniais: 9.00 - 14.00 val.
Sekmadieniais: nedirbame

Grįžti atgal